Ik heb er last van...inpak-stress!!!

19 september 2015 - Monster, Nederland

Pppffffff...waarom heb ik hier nou altijd last van voordat ik op vakantie ga. De stress...inpak-stress! Wat moet ik allemaal meenemen?!? Jaaaaaa, lach maar, maar dit is echt vervelend...ik zal uitleggen waarom:

"Ok, deze keer neem ik echt niet zoveel kleding mee!"
Dat neem ik mezelf elke keer voor. Het maakt bij mij namelijk niet uit wat mijn bestemming is of voor hoeveel dagen ik op reis ga...ik heb standaard veel te veel bij mij (in de ogen van anderen dan he!). Ik heb het gelukkig niet van een vreemde, mijn moeder is precies zo of zou 't een Indo-trekje zijn. Goed...ik ben benieuwd met wat voor een hutkoffer mijn nicht morgen op schiphol staat, als ze veel mee heeft is het genetisch bepaald hahaha!!

Voor nu stort ik me op de stapels kleding die ik heb uitgezocht...keuzes keuzes keuzes! Wat neem ik mee en wat niet, voor elk kledingstuk heb ik wel een reden (lees: excuus) om het in mijn koffer te stoppen en vervolgens niet te dragen... En dan nog het schoenen-dilemma! Want welk paar schoenen trek je aan bij welke outfit en het moet ook lekker lopen want je kan moeilijk op je pumps door Jakarta huppelen. Weer keuzes maken...

Het stopt nooit want als mijn koffer eindelijk is ingepakt bedenk ik me weer, zal ik dat shirt toch maar niet meenemen, dat jurkje toch wel, ohhhw en die slippers moeten nog mee, wat volgt is dat ik de hele inhoud van mijn koffer weer op bed gooi en ja hoor, daar gaan we nog een keer...dit wel, dit ook, en dit en dit, nee deze niet...of toch wel?! Gelukkig heb ik nog tot morgenochtend...pas dan, als mijn koffer op de rolband op schiphol staat kan ik het 'loslaten'...omdat het moet. En als ik mij dan omdraai en wegloop bedenk ik me opeens dat ik toch nog wat vergeten ben...ach...ik koop wel wat op Java & Bali!!

1. Fleur:
    19 september 2015
    Wahaha Taan. Ik heb 15 kg bij me, de rest scoor ik daar wel! Of niet. ..Misschien nog een sarong kopen echt Indisch. .zie je me al lopen.hhhhh Tot morgen xx
  2. Juut:
    19 september 2015
    Heeey, heb je vorig jaar niet op juut gelet . Zirg voor je paspoort, papiere, pil en pin en de rest koop je gewoon wat je vergeten ben.

Xx juut
    bel je morgen!!
  3. Sandra:
    19 september 2015
    Haha, geweldig en herkenbaar!
    Heel veel plezier!
    Groetjes Sandra
  4. Madelijn:
    19 september 2015
    Hahaha vooral dat je later foto's terug kijkt en dan jezelf steeds in dezelfde kleren ziet!
    Maar succes dan vannacht he!
  5. Madelijn:
    19 september 2015
    Maar succes dan vannacht he!
  6. Esther:
    19 september 2015
    Succes meis. Op naar een mooi avontuur
  7. Jacqueline:
    20 september 2015
    Hi Taan. Heel leuk en herkenbaar geschreven. Ik ga je zeker volgen. Veel plezier op avontuur naar je routs.
  8. Corry:
    20 september 2015
    Hahaha, echt zo'n vrouwen probleem, dus heel herkenbaar!!!
    Goeie vlucht en veel,plezier!!!
  9. Iwa:
    20 september 2015
    Lieve Tan, beter meer kleding dan minder, maak daar geen zorgen want je bent niet de enige komt mij erg bekend voor. Geniet van je vakantie samen met he lieve meereisigers met of zonder kleding, maakt niet uit. Veel liefs Iwa, ik blij je volgendikke kus en groetjes aan de rest
  10. Elly:
    21 september 2015
    Goeie reis, voorzichtig en veel plezier allemaal