Tanah Lot tempel (za. 10 okt.)

10 oktober 2015 - Tanah Lot, Indonesië

Uitstapje gemaakt naar de Tanah Lot tempel! De chauffeur die ons vandaag heeft gereden hebben we ontmoet tijdens een ritje van het strand naar het hotel. Hij had ons een kaartje gegeven voor als we hem nog een x nodig hadden. Via de mail contact gezocht en hij wilde ons er graag heen brengen. Dus om 10:30 uur werden we opgehaald. Weer een hele uitdaging om door het drukke verkeer heen te komen...gelukkig gaat het bij ons anders. Ik ben veel te ongeduldig voor dat 'tempo doeloe'-gedoe in het verkeer...gewoon hup gas en gaaaaaaaaaaaan hahaha!

Het tempel complex is prachtig, het staat op een rots in zee. Ik was hier in 2006 ook maar toen kon ik niet bij de tempel komen door hoog water. Nu hadden wij het geluk en konden de tempel van dichtbij bekijken.
Toen we beneden bij de tempel stonden kwam er een ceremonie voorbij, weer erg mooi om te zien.

Je kon je door een priester laten zegenen met heilig water, dat hebben Fleur en ik laten doen. Daarna kregen we rijst op ons voorhoofd en een bloem bij ons oor, 2 mooie Indo prinsesjes!

Op de terugweg nog 2 houten souvenirs gescoord en bij een tentje wat gegeten en gedronken. Nu even relaxen bij het zwembad van het hotel. We konden onze muziekvoorkeur doorgeven...top...nu draaien ze hardstyle hahaha!!! Zelfs het personeel vindt het geweldig...super dus. Heerlijk hoor...dit is genieten!! Straks opfrissen en Kuta in en hapje eten en daarna drankje doen.

Morgen wordt dagje strand en maandag gaan we met 'onze' chauffeur een dag-tourtje doen. Verslag en foto's volgen!

1. Liz:
    13 oktober 2015
    Taan je reisverslverslag is bijzonder goed .we wensen jullie een goede reis terug . Het is hier erg koud . Liefs liz .