Surfen, hoedje, tempel met apen...

13 oktober 2015 - Kuta, Indonesië

Ik moet jullie nog even bijpraten over de afgelopen dagen! Zaterdagavond hebben we heerlijk gegeten bij Jamie Oliver in Kuta...wat een leuke tent was dat!

Zondag was een stranddag met een sportief tintje...we hebben surfles gehad! Wat is dat gaaf zeg...wow, super!!! Het ging ook erg goed, heb vaak op het board gestaan en de kustlijn gehaald. Het is wel intensief en vermoeiend maar echt heel leuk, aanrader!! De actiefoto's volgen nog maar de eindfoto heb ik wel hahaha!!
Daarna lekker relaxed op mijn strandbedje gelegen en nog een hoedje gescoord. Moet er nog wel aan wennen...

Gister zijn we op stap geweest met onze chauffeur Ketut. Hij heeft ons naar een tempel gebracht die op een rots staat. Bij de ingang werden we gewaarschuwd dat er apen rondliepen, maar wat kan er gebeuren denk je dan...nou ik weet nu beter!
Heb ik toch ff ruzie gemaakt met een aap...het was mega warm dus ik dacht ik zet mijn zonnenbril af en hou 'm wel vast...FOUT!!!!!!!! Ik dacht eerst dat Fred een grap maakte en aan mijn bril ging trekken maar helaas, geen Fred maar een aap hing aan mijn bril...en...hij was er vandoor...met bril...F#CK!!! Ik natuurlijk zwaar over de pis en nergens een mannetje van die tempel te vinden die toeristen en hun spullen redt van de apen...
Ik tegen die aap schreeuwen en hem achterna met een stok...zie je me al gaan hahahaha!!! De aap werd er alleen niet bang van en ging prins heerlijk zitten en aan de uiteinden van de pootjes zitten knagen...vuil t#r*ng beest!! Ik nog harder schreeuwen...deed hem echt niks, hij ging een testje doen hoe ver de pootjes uit elkaar konden en toen was daar het mannetje van de tempel! Die redde mijn bril...thank you sir!!

Na het apen-avontuur richting Nusa Dua gereden, prachtig strand maar verder niet veel te beleven. Toen naar het strand van Jimbaran voor de lunch. Het was daar toch warm...poeh...stond haast geen wind.
's Avonds zijn mam en ik nog even Kuta stad in geweest en wat gegeten...proost op een geslaagde, indrukwekkende & mooie belevenis!!

Nu bij het zwembad aan het chillen totdat het 17 uur is en we worden opgehaald, op naar de luchthaven...het zit er nu echt op, helaas! Nog even een paar uur vliegen en dan mijn kids weer kussen en knuffelen!! Kan niet wachten om te zeggen dat ik van ze hou...