Kuta...

9 oktober 2015 - Kuta, Indonesië

Sinds 6 oktober zitten we in Kuta! Vanaf ons hotel in Ubud hadden we een transfer geregeld. Binnen een uurtje waren we er, zitten in het Grand Mega Resort & Spa. Ik heb een mooie kamer met uitzicht op het zwembad. Fred & Fleur zitten daarnaast en mam weer daarnaast...kamers op een rijtje!

Het is in Kuta veel drukker dan in Ubud. Wat een toeristen...veel uit Australie (niet heel gek natuurlijk) maar ook uit China.

We zijn nu 2 dagen naar het strand geweest, heerlijk!!! Lekker liggen op je strandbedje met een boek en muziek...zalig! Nu moet ik alleen nog souvenirs scoren...heb een hele waslijst en er zijn hier genoeg winkels dus dat moet wel goed komen. Fred zei voor de grap "Dat Kuta is 1 mega pasar!" Het is echt waar, overal waar je kijkt zie je winkeltjes! Maakt niet uit hoe smal de straat is... Ik heb dus nog een missie voor de aankomende dagen hahaha...

We willen ook nog de Tanah Lot tempel bezoeken. Daarvoor een goede chauffeur gevonden. Top! Nu de dag nog prikken.

Tijdens een gesprek met een Australier de tip gekregen om een speciale app te downloaden voor vervoer, de "GrabTaxi". Geweldige app, zo kun je voor heel weinig een ritje boeken. Je geeft aan waar je bent en waar je heen wilt. De app zoekt een chauffeur en geeft een prijs door. Als je deze accepteerd zie je wie je chauffeur is, foto, naam en kenteken. Daarna zie je in de app binnen hoeveel minuten hij zal arriveren. Als hij er is ontvang je een bericht dat hij is gearriveerd! Heel handig!

Ik ga me maar eens klaarmaken voor een dagje strand...heel vervelend...

1. Yolanda:
    9 oktober 2015
    Nou lekker hoor,, geniet er nog maar even van. De temperatuur gaat hier omlaag de komen er week. Groetjes daar!
  2. Naomi:
    Ziet er heeeeerlijk uit!!!!!
  3. Liz:
    9 oktober 2015
    Geniet nog maar van het mooie balie. Mooie foto,s heb je gemaakt taan . Groeten aan allemaal . Liz
  4. Corry:
    Leuk je verhalen elke keer te lezen Taan!! Even lekker relaxen nu! Geniet ervan!!!!
  5. Marleen:
    10 oktober 2015
    Klinkt super relax na al die reizen die jullie gemaakt hebben de afgelopen weken!